Beställning av gjuten hörlur från 64 Audio

Följ dessa 3 steg för att genomföra beställningen.

1. Fyll i beställningsformuläret

När du fyllt i formuläret och gjort skickat in din beställning kommer du få ett mail från oss. Det innehåller de uppgifter du fyllt i, samt en PDF med instruktioner till audionomen.

Vi återkommer sedan till dig inom kort via mail med en bifogad faktura. För att gå vidare med ordern behöver du betala inom en vecka, och först då är beställningen gjord. Har du valt Klarna som betalniningsmetod bifogas en betallänk och betalning sker då via vår webshop.

Fram tills att du betalat har du möjlighet att avbryta affären utan kostnad.


2. Boka tid för öronavtryck hos en audionom

64 Audio har vissa krav på hur avtrycken behöver vara för att kunna användas. Var därför noga med att visa upp instruktionerna för den audionom du går till. Instruktionerna finns som PDF att ladda hem här:

GuideTillAudionom.pdf

För er som är i Stockholm så har ni möjlighet att boka tid för avtryckstagning i vårt showroom eller hos vår samarbetspartner Aktiv Hörsel. I Göteborg så samarbetar vi med Linné Hörsel. Dessa audionomer är väl införstådda i hur avtrycken skall göras korrekt.

Ambisonic / 64 Audio Sweden, Wallingatan 3A, Stockholm
info@ambisonic.se

Aktiv Hörsel, Karlavägen 48, Stockholm
T. 08-663 11 00

Linné Hörsel, Linnégatan 49, Göteborg
T. 031-14 28 20


3. Skicka avtrycken till oss

Se till att packa avtrycken väl och bifoga namn, telefonnummer och mailadress. Avtrycken skickar du till:

Ambisonic AB
Wallingatan 3A, 6tr
111 60 Stockholm

Avtrycken 3D-scannas på plats hos oss så att 64 Audio har dem redan samma dag. Så snart vi har dina avtryck och mottagit betalningen för din beställning startar tillverkningen.

    Rekommenderat tillval
    Reservkabel (490kr inkl moms)

    Andra tillval


    Genom att trycka på skicka godkänner du våra integritetsvillkor.
    Denna sida använder sig av ReCATCHA för att eliminera spam.