Frågor & Svar2019-08-23T07:13:06+01:00

Frågor & Svar

Vad är apex?2019-08-23T06:59:53+01:00

Den innovativa apex™-tekniken lindrar det onaturliga lufttryck som annars uppstår i en förseglad hörselgång. apex™ ger dig en överlägsen lyssnarupplevelse som helt enkelt inte kan uppnås genom traditionella InEar-hörlurar, med dramatiskt minskad örontrötthet.

När 64 Audio utvecklade apex™ fanns det många utmaningar såsom till exempel mekanisk hållbarhet, fuktbeständighet, temperaturskillnader, eliminering av vindljud och läckage av ljud utifrån. Efter flera års forskning och modifieringar är apex™ den konstruktion som lyckas med allt detta. Samtidigt som apex™ har sin tryckutjämnande funktion kvar.

Kan man köpa en universal InEar-hörlur (U-serien) och få den formgjuten senare?2019-08-23T07:01:06+01:00

Nej, det går inte. Vill man ha ett par formgjutna InEar-hörlurar från 64 Audio så måste man köpa dem formgjutna från allra första början.

Kan man välja eget tryck när man beställer gjuten hörlur?2019-08-23T07:01:43+01:00

Absolut! Du designar själv dina InEar-hörlurar med de grafiska val som finns. Du kan även ladda upp egna motiv.

Hur lång är leveranstiden?2019-08-26T07:59:49+01:00

Tillverkningstiden beräknas till 15 arbetsdagar från godkänt avtryck av 64 Audio. Leverans sker cirka 4 veckor ifrån mottagen betalning.

6-dagars expresstillverkning går att köpa till för 3100kr inkl moms.

 

Vad finns det för leveransalternativ?2019-08-23T07:03:14+01:00

Vi använder oss av PostNord och TNT. När dina hörlurar är på väg kontaktar vi dig för att stämma av vilken leveransmetod som passar bäst.

Vad finns det för betalningsalternativ?2019-08-23T07:03:42+01:00

För gjutna hörlurar sker betalning via förskottsfaktura. För tillbehör gäller faktura 10 dagar. Vi förbehåller oss rätten att göra en kreditupplysning innan din order bekräftas.

Säljer ni både till privatpersoner och företag?2019-08-23T07:06:53+01:00

Ja, förutom modellerna tia Fourté och tia Trió som endast säljs genom auktoriserade HiFi-butiker. Kontakta oss för att bli hänvisad.

Har jag någon ångerrätt?2019-08-23T07:07:20+01:00

Vi tillämpar 14 dagars ångerrätt på tillbehör vid obruten förpackning. Det är ingen ångerrätt på gjutna hörlurar efter bekräftad beställning.

Säljer ni till några andra länder än Sverige?2019-08-23T07:07:36+01:00

Ja vi säljer även till Danmark, Finland och Island.

Vad gör jag om jag känner att mina gjutna lurar har dålig passform?2019-08-26T08:23:09+01:00

Vid köp av gjutna InEar-hörlurar från 64 Audio har du som kund 45 dagars passformsgaranti. Från det att du mottagit lurarna har du alltså 45 dagar på dig att kontakta oss och returnera dem till oss för att kunna göra justeringar.

Var kan jag vända mig om jag får problem med mina hörlurar?2019-08-23T12:26:11+01:00

Vi hjälper dig om problem skulle uppstå. Du anmäler ditt ärende i vårt serviceformulär.