Var kan jag vända mig om jag får problem med mina hörlurar?
Vi hjälper dig om problem skulle uppstå. Du anmäler ditt ärende i vårt serviceformulär.
Vi hjälper dig om problem skulle uppstå. Du anmäler ditt ärende i vårt serviceformulär.
Vid köp av gjutna InEar-hörlurar från 64 Audio har du som kund vid behov 45 dagar från leverans på dig att kontakta oss för att kostnadsfritt göra en justering. I sällsynta fall kan en särskild käkrörelse leda till att en gjuten hörlur inte sluter tätt eller gör ont. Detta avhjälps oftast genom passformsjustering, men det [...]
Ja vi säljer även till Norge, Danmark, Finland och Island.
Du har ingen ångerrätt på gjutna hörlurar då de specialtillverkas efter dina öron. När betalning är erlagd finns ingen möjlighet att häva köpet. På övriga produkter har du 14 dagars ångerrätt vid obruten förpackning. På grund av hygienskäl är det ingen ångerrätt vid bruten förpackning. Vi hänvisar till demo och provlyssning hos oss.
Ja, förutom modellerna tia Fourté och tia Trió som endast säljs genom auktoriserade HiFi-butiker. Kontakta oss för att bli hänvisad.
Betalning sker via förskottsfaktura eller Klarna (Kort, faktura eller avbetalning).
Vi använder oss av PostNord och TNT. När dina hörlurar är på väg kontaktar vi dig för att stämma av vilken leveransmetod som passar bäst.
För gjutna hörlurar beräknas just nu tillverkningstiden till ca 5 veckor. Detta gäller från när vi mottagit betalning och bekräftat godkänt avtryck av 64 Audio. Kontakta oss för aktuell lagerstatus på universalhörlurar. Tillbehör levereras normalt inom 2-5 arbetsdagar.
Absolut! Du designar själv dina InEar-hörlurar med de grafiska val som finns. Du kan även ladda upp egna motiv.
Nej, det går inte. Vill man ha ett par formgjutna InEar-hörlurar från 64 Audio så måste man köpa dem formgjutna från allra första början.